Porządek obrad
3.
Zgłaszanie zmian do porządku obrad
4.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
5.
Przyjęcie protokołu nr 10/2025 z dnia 23 września 2025 r.
6.
Projekt uchwały w sprawie Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w roku 2026 (projekt nr 75).
7.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu powiatu na rok 2025 (projekt nr 76).
8.
Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu na rok 2025(projekt nr 77).
9.
Projekt uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Pyrzyckiego na lata 2025-2029 (projekt nr 78).
10.
Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu na rok 2026 (projekt nr 79)
11.
Informacja Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska oraz Wydziału Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa Starostwa Powiatowego o stanie środowiska na terenie powiatu pyrzyckiego.
12.
Informacja nt. działalności w 2024 roku Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolniczego oraz Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie powiatu pyrzyckiego.
13.
Informacja nt. działalności w 2024 roku Zachodniopomorskiej Izby Rolniczej na terenie powiatu pyrzyckiego.
14.
Informacja nt. działalności Lasów Państwowych na terenie powiatu pyrzyckiego w 2024 roku.
15.
Informacja nt. działalności Polskiego Gospodarstwa Wodnego i spółek wodnych na terenie powiatu pyrzyckiego w 2024 roku.
16.
Informacja Regionalnego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Szczecinie.
17.
Sprawozdanie z działalności szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez powiat w roku szkolnym 2024/2025: PMOS, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Zespół Szkół nr 1, Zespół Szkół nr 2 CKU, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna.
18.
Informacje dyrektorów szkół ponadpodstawowych w zakresie: kształcenie zawodowe a rynek pracy, kształcenie zawodowe a strategia rozwoju gmin Powiatu Pyrzyckiego,- potrzeby w zakresie infrastruktury szkolnej, w tym sportowej.
19.
Ocena przygotowań do zimowego oraz letniego utrzymania dróg oraz sprawozdanie z przeprowadzonych prac, remontów i inwestycji.
21.
Zamknięcie posiedzenia.